
Så hade vi kommit tillbaka till Sverige och mellanlandade som vanligt hos BiÖ. Detta var för 10 år sedan.
2024-04-24
Växlande molnighet och en något sval morgon, 9 plus. Det var inte så tjocka moln utan mest små tunna som fanns och dom skymde inte solen så mycket. Vinden i dag var svag och det blev 18 – 20 plus under dagen.
Efter allt promenerande i går kändes mina ben väldigt stumma i dag på morgonen. Det gick över efter en stund när jag gick ut en sväng. Hade väldigt ont i ryggen också men efter en Alvedon så försvann det onda.
Antalet husbilar här i dag var 8 stycken samt 1 husvagn. Verkar vara ungefär samma antal varje dag.
Gräsklipparen hördes även i dag. Det klipps tydligen någonstans dagligen. Växer bra nu innan den riktiga sommarvärmen kommer hit.
Vädret var behagligt i dag så det blev några promenader i solen i backarna. Eftersom det inte blåste hade vi dörren öppen nästan hela dagen.
I dag blev det en väldigt lugn dag efter gårdagens stress. Var verkligen i behov av återhämtning. Orken är ju inte alls vad den har varit.

Kan även bli till det sämre men kanske bara annorlunda!
